poniedziałek, 9 listopada 2015

Pusto będzie za chwilę...

Na ten tydzień planowany jest wyjazd Zyty i wyjazd Dżedaja, przyjedzie też rodzinka po Funny. Ubędą nam 3 psiaki, będzie pusto!
Nie żebym narzekała, ostatnie miesiące były pracowite: 3 mioty (zagraniczne krycia), 3 psy adopcyjne, najwyższy czas na dłuższy odpoczynek.

Trzy mioty a żaden szczeniaczek nie został - mimo silnej pokusy, tym razem byłam twarda, mam DUŻE stado i nie mogę w tej chwili dokładać kolejnego Wilczaka, szczególnie suczki. Trzeba mieć czas dla tych co są, dla Bena i dla tych co... pewnie znowu przyjadą za jakiś czas.
Stąd też decyzja o przesunięciu miotu Bietki na kolejny rok, czyli na wczesną wiosnę 2017.
W 2016 prawdopodobnie pojawią się maluchy po Gince, tata nie jest jeszcze dogadany, chociaż biorę też pod uwagę powtórkę doskonałego miotu z Celebem.
Wiem że są osoby, które czekają na "dzieci" Celeba, ja też! Na drugie wcielenie mojego Dżipka nie liczę, ale może urodzi się jakiś piesek dla mnie z tego skojarzenia.
Mam też wybranego innego samca, ale czekam na wyniki badań.
Zainteresowanych Wilczakami na lato 2016 zapraszam do kontaktu i odwiedzin.

GINKA - planowany miot lato 2016
 

BIETKA - planowany miot wiosna 2017


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz