niedziela, 1 listopada 2015

To już 7 lat razem ze SPEEDY





SPEEDZIA ma 7 !
Siedem lat temu wywiozłam małą Speedzie z Czech do Polski.
Przeszłyśmy długą drogę, uczyłyśmy się siebie nawzajem. Speedy nauczyła mnie większości rzeczy o Saarloosach, przeszłyśmy przez lęki, zahamowania, próby agresji, po wyluzowanie, umiarkowaną otwartość, akceptację rzeczywistości.
Teraz Speedy to moja najłagodniejsza suczka, jest moją pomocnicą, terapeutką dla SOS-owych Wilczaków, idzie zawsze na pierwszy ogień do problematycznych psów.
Jest zwariowana na punkcie kotów (ale swoich w domu nie ruszy, nawet jak zostaje sama długo), oraz głównie na punkcie motocykli i szybkich samochodów za płotem.
Speedy jest przylepą, jest mądra i jak nazwa wskazuje - szybka. Obok Ginki, Speedy to nasza najlepsza biegaczka. 

Za rok SPEEDY i cały pierwszy rzut Saarloosów w Polsce 
(Abel (Willy), Brangwen (Michy), Danur (Nanuk) ) przejdą do seniorów.
Pokazały nam nową ciekawą rasę, podobną ale i jakże inną od Wilczaków Czechosłowackich.

Mam nadzieję, że przy takiej idealnej formie jesteśmy ze Speedy dopiero na półmetku. 
Sto lat Speedy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz